Ο δημιουργός του πρώτου pop-up ζητά δημόσια συγνώμη.

Ο δημιουργός του πρώτου pop-up ζητά δημόσια συγνώμη.

Ο Ethan Zuckerman είναι ο άνθρωπος που εφηύρε τις pop-up διαφημίσεις και πρόσφατα σε ένα κείμενο του ζήτησε συγνώμη από τον κόσμο σε μια μακρά εξήγηση των αρχικών προθέσεων του.
Γράφοντας για το The Atlantic, ο Zuckerman εξηγεί ότι ο ίδιος είχε δημιουργήσει κατά λάθος μια από τις πιο μισητές μορφές διαφήμισης στο διαδίκτυο.

Στα τέλη της δεκαετίας του ’90 Zuckerman εργάστηκε για την Tripod.com, μια ιστοσελίδα που διέθετε στην αγορά περιεχόμενο και υπηρεσίες σε αποφοίτους. Η Tripod.com αργότερα άλλαξε το επιχειρηματικό της μοντέλο αφού η αρχική ιδέα απέτυχε και έτσι έγινε πάροχος φιλοξενίας ιστοσελίδων.

Όλα όμως ξεκίνησαν όταν ένας πελάτης είχε αγοράσει ένα διαφημιστικό banner σε μια σελίδα η οποία «γιόρτασε το πρωκτικό σεξ,» όμως δεν ήταν πολύ ευχαριστημένος με τη σύνδεση της μάρκας με σεξουαλικές περιπέτειες. Η Tripod.com είχε τη λύση: τι θα γινόταν αν μια διαφήμιση μπορούσε να ξεκινήσει σε δικό της παράθυρο;ο Zuckerman έγραψε τον κώδικα για την πρώτη pop-up διαφήμιση στον κόσμο, και για πολλά χρόνια ήταν αδύνατο να περιηγηθείτε χωρίς να κατακλύζεστε από pop-ups.

Ανεξάρτητα από την κοινή γνώμη, οι pop-up διαφημίσεις συνετέλεσαν αποφασιστικά στη διαμόρφωση της διαφήμιση ως το κύριο επιχειρηματικό μοντέλο για τις ιστοσελίδες, αλλά ο Zuckerman πιστεύει ότι υπάρχει ένας καλύτερος τρόπος. Σε ένα μεγάλο δοκίμιο για το The Atlantic, εξηγεί πώς η online διαφήμιση έγινε το μεγαθήριο που είναι, και τι μπορούμε να κάνουμε γι “αυτό.

There are 1 comments. Add yours

  1. 16th Αυγούστου 2014 | ilias says: Απάντηση
    I don't accept his apology

Join the Conversation