Μετατροπή χρηστών σε πελάτες από εταιρίες επίπλων

http://streamit.gr/wp-content/uploads/2018/04/twg-logo-large-1024x576.jpgΜετατροπή χρηστών σε πελάτες από εταιρίες επίπλων

Κατά τη διάρκεια της ημέρας οι χρήστες του διαδικτύου περνούν χρόνο αναζητώντας ιδέες ή τρόπους ώστε να αποκτήσουν κάποιο αγαθό ή προϊόν. Αυτές οι στιγμές ονομάζονται shopping micro-moments και αποτελούν κλειδί για την επιτυχία των εταιριών λιανικής. Οι micro-moments ενδέχεται να μεταβάλλονται ανάλογα με την κατηγορία εμπορίου. Παρακάτω θα δούμε τη συμπεριφορά των χρηστών μέσα από το φακό της οικιακής επίπλωσης και θα ερευνήσουμε τις micro-moments τις οποίες κάθε εταιρία επίπλωσης πρέπει να προσέξει.

 

how home furnishing brands can turn browsers buyers

 

I-need-some-ideas moments

Στο ξεκίνημα του ταξιδού των αγορών, ο καταναλωτής πριν σκεφτεί συγκεκριμένα προϊόντα ή εταιρίες, βασίζεται στο κινητό του για να εμπνευστεί και να προσπαρμώσει τη γνώμη του περί διακόσμισης. Το 57% των αναζητήσεων στις i-need-some-ideas moments γίνονται σε κινητές συσκευές, ποσοστό το οποίο αποτελέι 35% αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Σε αυτό το στάδιο, τα βίντεο είναι δημοφιλοί σε καταναλωτές οι οποίοι προσπαθούν να οπτικοποιήσουν διάφορα designs. Το 2016 οι χρήστες παρακολούθησαν πάνω από 13 εκατομμύρια ώρες βίντεο σχετικά με οικιακή επίπλωση.

What’s-best-for-my-space moments

Κατά το στάδιο της αγοράς οι καταναλωτές έλκονται από διάφορα στυλ, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι αναζητούν συγκεκριμένα προϊόντα ή μάρκες. Οι καταναλωτές επιθυμούν να γνωρίσουν τα διαθέσιμα προϊόντα και πώς συγκεκριμένα κομμάτια θα δείχνουν στο χώρο τους. Οι καταναλωτές βασίζονται στην αναζήτηση και ειδικότερα σε αναζήτηση με βάση εικόνες ώστε να πληροφορηθούν κατά τη διάρκεια των what’s-best-for-my-space moments. Οι αναζητήσεις από κινητές συσκευές οι οποίες σχετίζονται με «τα καλύτερα έπιπλα» και «κρητικές επίπλων» έχουν αυξηθεί πάνω από 50% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και 8 στους 10 οι οποίοι αγοράζουν έπιπλα βοηθούνται από τις εικόνες των προϊόντων.

Am-Igetting-the-best-value moments

Η αξία είναι ο σημαντικότερος παράγοντας και οι καταναλωτές ξοδεύουν αρκετό χρόνο αναζητώντας το καλύτερο deal. Το 50% των ατόμων που αναζήτησαν έπιπλα από το κινητό τους, ανέφεραν ότι οι προσφορές και οι εκπτώσεις επηρέασαν την απόφασή τους. Επιπλέον πάνω από τους μισούς έμειναν ευχαριστημένοι όταν έλαβαν στο κινητό τους μεγάλες προσφορές επειδή βρίσκονταν κοντά ή μέσα σε κατάστημα, πληροφορίες από προηγούμενες παραγγελίες, η κουπόνια.

I-want-to-buy-it moments

Παρά το ότι η αγορά επίπλων συνήθιζε να είναι αποκλειστικά δραστηριότητα εντός καταστήματος, η αγορές από smartphone έχουν γίνει εξαιρετικά δημοφιλείς. Το 47% των αγοραστών επίπλων δήλωσε ότι πραγματοποίησε αγορά μέσω smartphone. Ακόμα και όταν η αγορά πραγματοποιείται στο κατάστημα, είναι γιατί ο καταναλωτής έλαβε κάποιο ερέθισμα από το κινητό του. Είτε προσφορά, είτε κουπόνι…Οι αναζητήσεις σε smartphone για «κοντά μου» έχουν αυξηθεί κατά 85% σε σχέση με πέρσι.

 

Οδηγώντας την ανάπτυξη στις στιγμές που μετράνε

Παρά το ότι η αγορά επίπλων online πριν από μερικά χρόνια φάνταζε ξένη, οι καταναλωτές έχουν πλέον συνηθίσει στην ιδέα. Το φιλικό προς τις κινητές συσκευές περιεχόμενο σε αυτές τις στιγμές κλειδιά είναι πλέον καθοριστικός παράγοντας για τις εταιρίες επίπλωσης.

Πηγή: think with Google

Author Description

Stream IT

No comments yet.

Join the Conversation